Celem szkolenia jest uzyskanie podstawowej wiedzy z zakresu hotelarstwa, umiejętności wypełniania podstawowej dokumentacji w hotelarstwie, radzenia sobie z trudnym gościem a także przygotowanie do pracy w recepcji hotelowej.
W programie m.in.: przepisy prawne obowiązujące w hotelarstwie; podstawowe pojęcia z zakresu hotelarstwa; jednostki mieszkalne w hotelarstwie; struktura organizacyjna hotelu; organizacja pracy w recepcji, służby pięter i współpraca z recepcją, wybrane zagadnienia z komunikacji interpersonalnej; kodeks etyki hotelarza; jakość usługi hotelarskiej; obowiązek meldunkowy w hotelu i karta pobytu; regulamin hotelowy; dokumentacja w recepcji.
Tryb zajęć: 24 godziny, tryb weekendowy
Forma zaliczenia: egzamin z teorii, egzamin praktyczny
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy z zakresu funkcjonowania recepcji hotelowej, poznanie zasad funkcjonowania hotelu i współpracy pomiędzy działa
W programie m.in.: rola i zadania recepcji w strukturze organizacyjnej, organizacja pracy w recepcji, stanowiska pracy w recepcji, zasady współpracy z działami w hotelu, dokumentacja w recepcji (RODO), proces rezerwacji, usługi dodatkowe, Up-selling, profesjonalna obsługa gościa (kontakt bezpośredni, telefon, Internet), pokonywanie zastrzeżeń, rozstrzyganie sytuacji spornych, trudne rozmowy z gościem.
Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie
Celem szkolenia jest m.in. poznanie technik prowadzenia rozmowy w zależności od typu klienta, radzenia sobie ze stresem i sytuacjami konfliktowymi
W programie m.in.: Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy? Co zrobić by klienci wysłuchali argumentów? Jak radzić sobie z obsługą Klienta w sytuacjach konfliktowych? Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem? Jak reagować na zarzuty ze strony klienta?
Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie
Organizacja pracy w hotelarstwie w pionie pobytowym
Celem szkolenia m.in. doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych
W programie m.in.: rola i znaczenia recepcji w strukturze organizacyjnej zakładu hotelarskiego, prawidłowa organizacja pracy w recepcji, niezbędna dokumentacja potrzebna w recepcji, profesjonalna obsługa klienta przez telefon, psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych, etyka w zawodzie hotelarza, podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim, wprowadzenie do ProHott, rezerwacja - indywidualna, grupowa, recepcja - przyjmowanie i obsługa gości, służba pięter - status pokoi, sprzątanie, wyłączenia, kasa - wymeldowanie gości, faktury vat, faktury przedpłatowe, dokumenty korygujące, grafik pokoi
Tryb zajęć: 16 godzin, tryb weekendowy
Dokument: certyfikat uczestnictwa w kursie
Celem szkolenia jest m.in. nabycie umiejętności przygotowywania kalkulacji eventów, poznanie procesu realizacji wydarzeń, ich klasyfikacji, zarządzania eventami
W programie m.in.: kalkulowanie eventów, proces planowania eventu, rodzaje eventów w ofercie gastronomii hotelowej, rodzaje menu w ofercie gastronomii hotelowej i zasady zestawiania menu, współpraca z podwykonawcami, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych podczas organizacji imprez
Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie
Pozostałe szkolenia w ofercie:
Ceny szkoleń już od 150 zł
Nim się zgłosisz, zapytaj, czy dane szkolenie będzie w najbliższym czasie realizowane.
By poznać szczegóły oferty napisz do nas kolfer@byd.pl